بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


حجاری تختی زمان بود

http://img4up.com/up2/54011309483042059069.jpg

پر کشیدن عقاب از شهر کلاغ ها یکساله شد.

در روزهای که به اولین سالگرد مرحوم ناصر حجازی نزدیک میشویم باز کوته فکرانی که دائما همانند کارتون گالیور مدام می گفتند من می دونم!در پی نسبت دادن به مردی از فوتبال ایران هستند که برخی از کارشناسان وی را تختی زمانه نامیده بودند و قصد دارند سجایای اخلاقی وی را جوری جلوه دهند تا نداشتن همین اسطوره ای که در اکثر باشگاههای کشور نظیرش را نمی توانند،پیدا کرد،خلا آن را یک جورایی پر کرده باشند.
این صحبتهای بنده تکرار مکرراتی است که فقط جهت باز شدن ذهن این بی دانشان و کوتاه فکران می باشد.
ناصر حجازی استقلال همان مردی که بخاطر لابی نداشتن و گردن کج نکردن جلوی این مسئول و فلان مدیر به حق واقعی خود نرسیده بود،در زمانی که در استقلال فعالیت نمیکرد هیچگاه بر علیه تیمش حرفی به زبان نمی آورد و عاشق واقعی تیمش بود.مرد محبوب استقلالی ها یک سالی هست که زخت بر بسته و به دیار باقی رجعت نموده است.

http://img4up.com/up2/27804051772221142267.jpg

حجازی تختی زمان بود پر بیراه نگفتند.چقدر در زمان حیات این بازیکن و مربی بزرگ استقلالی ها وی را متهم به بی دینی و قبل نداشتن ائمه اطهار کردند.اما وقتی عکسهای وی در کنار حرم آقا ابا عبدالله الحسین (ع) و قمر بنی هاشم(ع) در رسانه ها کار شد و همه مردم و فوتبالی ها با چشمان خود دیدند که ناصر حجازی مغرور چگونه در حرم آقا زار زار گریه می کندو به ائمه اطهار ارادت های ویژه ای دارد،متوجه شدند که ناصر حجازی ما فقط از زندگی کردن خوش تیپی و آراستگی و بروز بودن را نمی داند و خودش را از محبین اهل بیت می شناسد.

منتهی در طول این یکسال روزهای بیشماری بودند که نام حجازی سر تیتر اکثر روزنامه های ورزشی کشور بود.وقتی می گفتند که حجازی تختی زمان بود پر بیراه نگفتند.چقدر در زمان حیات این بازیکن و مربی بزرگ استقلالی ها وی را متهم به بی دینی و قبل نداشتن ائمه اطهار کردند.

اما وقتی عکسهای وی در کنار حرم آقا ابا عبدالله الحسین (ع) و قمر بنی هاشم(ع) در رسانه ها کار شد و همه مردم و فوتبالی ها با چشمان خود دیدند که ناصر حجازی مغرور چگونه در حرم آقا زار زار گریه می کندو به ائمه اطهار ارادت های ویژه ای دارد،متوجه شدند که ناصر حجازی ما فقط از زندگی کردن خوش تیپی و آراستگی و بروز بودن را نمی داند و خودش را از محبین اهل بیت می شناسد.

تختی،اسطوره ما بنا بر همین خصاص احسان دوستانه و کمک به تهیدستانی که تازه بعد از مردم چند تای آنها مشخص شده از دلایل محبوبت وی می دانند.
خلاصه اینکه در تاریخ هیچ باشگاهی اسطوره ای که بتواند ویژگیهای اخلاقی و فنی دوران بازیگری وی را داشته باشد و همچنین چه در زمان بازیگری(منع حضور 27 ساله ها در فوتبال و چه در زمان مربیگری که حتی یکبار به عنوان سرمربی تیم ملی هم انتخاب شد و یکباره از پست را از وی گرفتند حقش را از فوتبال ایران نتوانست بگیرد.
حال برخی از کوته فکران و کج اندیشان به وی نسبتهای نا روا می دهند و وی را به مشکلات اخلاقی متهم می کردند.سوزش دوستانی که چشم محبوبیت یک مرحوم را ندارند،همان بهتر که برای خود از کسانی اسطوره و قدیستهای بسازند که در زمان سرمربیگری آنها در تیم ملی از این سمت خود سو استفاده می کردند و با خود فرش به کشورهای حوزه خلیج فارس می بردند و برای جیب مبارک و خانواده خود از فوتبال کیسه دوخته بودند.
فرق ما استقلالی ها در همین روزها و همین اسطوره های بزرگ تاریخ باشگاه خودمان با سایر تیمهای فعلی فوتبال است که سره را از ناسره به خودی مشخص کرده است.

http://img4up.com/up2/72679955507378746200.jpg



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 4 / 3 / 1391برچسب:اسطوره,تختی,استقلالی ها,پیشکسوتان, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com